onsdag 3 mars 2010

Ordningen återställd

Tisdagens sjusovande var bara en tillfällighet. Sjusoveriet gjorde mig seg hela dagen. Försökte bota det med ett stort antal kaffekoppar utan resultat. Slutade med ett oväder i hjärnan. Om jag hade tillåtit mig hade jag kunnat sova hela dagen. Jag tycker det är ologiskt att man blir trött av att sova länge. Om jag jämför med igår, gick upp 05.30, tränade 06.00-08.00, sen virkade jag och pluggade hela dagen, åkte till sala och firade syster som fyllde 19, kom hem 23 under omständigheterna relativt pigg. Vila blir man trött av, aktivitet blir man pigg av. Ologiskt men på något sätt bra också.

Gårdagskvällen spenderades alltså i Sala. Far fick sin födelsedagspresent över en månad för sent. Han tyckte om sina vantar och händerna fick plats i dem :) Syster fick ett presentkort på en tatuering hos East Street Tattoo. Eller ja, summan på presentkortet var väl mer ett bidrag... Egentligen hade jag tänkt det som studentpresent men vågade inte vänta med den då det började ryktas att hon tänkt gå och gadda sig. Sen är det ju dåligt att tatuera sig på sommaren.

Dags att ta tag i dagens frukost. 11 bär det iväg till Norrtälje för grupparbete. Jag har pluggat lite nu på morgonen och inte blev jag klokare vilket känns bistert. Men jag tror inte det är mig det är fel på vilket känns muntert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar