torsdag 8 april 2010

Kärlekshandling

Längesen jag tog mig tid att publicera något här. Det har varit mycket med det akademiska senaste tiden. Avslutade en kurs i tisdags med en 10 sidors harrang om huruvida arbetsmarknadspolitiken kontra individ/stat och vem/vad som gynnas. Klämde in en Gotlandsresa till ena delen av familjen, det var riktigt trevligt och det var mycket mer vår där än här. Väl tillbaka på fastlandet blev det en tur till Ängsö till en annan del av familjen. Vi åt quornfärssås och spaghetti. Sen hämtade vi hästarna i hagen och tog en tur. Fint som snus att färdas runt i den miljön till häst.



Men garnstugan har ju absolut inte legat nere fast jag haft mycket på tapeten med uppsatser och släktbesök. Nej då. Har gjort en hel del, bland annat en kärlekshandling till min herre ->



Det här är alltså en instickad hörlurssladd. Den kommer aldrig mer trassla in sig vad den än råkar ut för.



Det kan vara så att fler sladdar i hushållet blir instickade. Praktiskt och ett enkelt sätt att minimera sladdhatet.

2 kommentarer:

  1. Åååh, ja, instickade sladdar är ett riktigt deklaration av kärlek. Uj, vilket betyder att jag är totalt inkapabel att uttrycka dess fina känslor, jag får jobba på stickandet; kanske kan du ha en workshop i Eriksberg? ;-)
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Lär du mig att sticka spiraler då? :D

    SvaraRadera