söndag 21 februari 2010

Vantevirk

Hej där. Nu är jag på banan igen efter flera veckors teknikkrångel. Routerns adapter gick sönder och sen dess har man liksom inte orkat koppla upp sig då det inneburit 20 meter kabel i släptåg på knätoppen (datorn alltså, laptop som somliga säger) - orka. Men igår inhandlades en ny adapter och nu är man trådlös och sladdfri igen - tummen upp! Minimeringen av dator-användandet har inneburit vanttillverkning. Låt mig presentera...

...bästa vantarna!


Tillverkade av ett helt fantastiskt skönt ullgarn och klarar dessutom 40 graders tvätt.


Blaubeere-milchen-vanten



100% akryl, och rätt trevlig kvallité för att vara akryl faktiskt.

Papi-vanten


Ett par rejäla dasslock i ekologisk ull. Borde väl inte lägga ut dem här egentligen då de är min pappas födelsedagspresent (ifall han skulle råka hitta hit), han borde fått dem för längesen och i en temperatur på -23 skulle de nog komma väl till pass. Tänkte använda mig av postverket för själv verkar jag inte kunna leverera dem då vintern håller oss på varsitt håll.

Tanzen-vanten


Stolt ägare av kanske de färggladaste vantarna i stan.

Allt för nu. Dags att läsa lite socialpolitik för min del.

1 kommentar: